miercuri, 3 septembrie 2014

Primul meu blogmeet

Pe 28 august 2014 am luat parte la primul meu blogmeet în cadrul unei atmosfere si a unui ambient plăcut,ce a fost creeat de localul Gourmand Social Caffe și , totodată de persoanele cu care împărtașesc aceeași pasiune,aceeași ocupație.
Inițial mă așteptam să mă integrez mai greu,să fie persoane care se vor uita cu superioritate,având în vedere statutul meu de nou venit,de novice,însă am fost plăcut suprins de amabilitatea,umorul și bunul simț de care au dat dovată.
Printe nenumăratele noastre subiecte de discuții,a fost introdusă și tema cetățeniei europene,având în vedere colaborarea noastră cu Centrul Europe Direct Botoșani .
Discuțiile despre amintirile "colegilor" mei de la blogmeet-ul anterior care a fost organizat la Ipotești(tabară),m-au făcut să regret că nu am avut ocazia să intru mai devreme în această grupare a bloggerașilor, fiindcă,tind să cred că,la cât de mult am putut să râd,să mă simt bine și să port conversații pe nenumărate teme cu aceste persoane,pot numi acest grup al bloggerilor,un grup de oameni deosebiți.
Aștept cu nerăbdare următorul blogmeet,și la tot mai multe! 
Mulțumim pentru găzduire Gourmand Social Caffe și pentru atmosfera plăcută creeată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu